söndag 28 oktober 2012

Dödsbud rör upp i tankarna och själen

Så har båda två av de två vänner jag fick i förra sommaren  gått bort. Sam i slutet av Februari, Manu nu i helgen. Hittades i Måndags. Det är skrämmande. Verkligt. Satans sorgligt och hjärteknipande.
Jag har naturligtvis svårt att skriva om det , eftersom det är tragedier, högst personliga och jag inte ska lämna ut någonting som bör iaktagas försiktighet med.
Mina tankar snurrar kring Manu, som senast gick bort. En begåvad kille. Vi tävlade i Vem vet mest? Vi spelade gitarr och sjöng tillsammans. Han hade en fantastisk röst och hade börjat lära sig spela bättre och bättre gitarr.
Nu letar jag han musik på soundcloud, men det verkar borttaget. Han togs ifrån oss för tidigt. Ensamhet är dödligt. Tankarna är med dig Manu.
Allt känns overkligt och outhärdligt.

R.I.P  Så här minns jag dig






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar